La una dintre cele mai așteptate conferințe din cadrul ICEE fest, s-a discutat despre importanța VR (virtual reality) în campaniile de marketing și felul în care această tehnologie poate revoluționa experiența și relația dinamică dintre brand și consumator. VR rezolvă o problemă pe care marketingul nu a reușit să o rezolve la capitolul awarness și engagement: este captivantă și poate genera mai multă atenție asupra mesajului, are un impact intens, experiența este una memorabilă.
Denumiți de Huffington Post cel mai cool cadou pentru Crăciun, în 2016, ochelarii de realitate virtuală au această abilitate de a transporta consumatorii către noi lumi virtuale și creează oportunități fără precedent în marketingul experiențial. Deși nu mai reprezintă un tool nou pentru utilizatori, adevărata experiență începe atunci când își pun ochelarii pe nas. Marketerii au luat notițe și explorează deja VR în campaniile pe care le conduc.
Obiectivul nostru, al Give.com.ro, este acela de a oferi colaboratorilor cele mai noi și inovatoare produse promoționale pentru a îmbogăți experiența consumatorilor și a da un refresh brandului. Am povestit despre VR pentru că îl considerăm un instrument despre care ar trebui să afle orice profesionist din industria marketingului și, de ce nu, să-i găsească loc în campaniile pe care le derulează. Mai jos am ales 4 exemple de campanii în care a fost integrată tehnologia VR și câteva idei de cum ar putea brandul tău să facă același lucru:
New York Times
Old Irish
Mercedes Benz
Game of Thrones
Iată sugestiile Give de ochelari VR:
Aceste produse promoționale sunt disponibile în portofoliul GIVE. Pentru mai multe detalii, contactează-ne la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.!