Fara notesuri plictisitoare

In fiecare an incepe de la zero constructia unui nou notes, unei noi agende pentru anul ce vine .

Notebook-urile/ agendele ar trebui sa fie gandite si sa functioneze ca obiecte de colectie, chiar pot fi acele piese care sa vorbeasca limpede despre imaginea unui brand, ca un timbru al anului in care a fost lansat.

In ciuda tiparului etern impus de manualele de identitate vizuala, notesul bine construit poate face minuni.

Apar tehnici si materiale noi, permanent, le putem folosi, noi le cunoastem deja beneficiile si limitarile. Le investigam pe tot parcursul anului, le arhivam si incercam sa vi le prezentam din vreme , pentru ca toate tehnicile foarte noi cer o durata mai mare de fabricatie .

Dar ce alt obiect iti permite sa iti prezinti brandul atat de desfasurat ? Ce suport de imagine poti gasi care sa capteze atentia intr-un un mod atat de personal ? Este evident ca oamenii se pot atasa timp de 1 an intreg de unele dintre obiectele lor pentru ca au nevoie de ele sau pentru ca au chef sa le foloseasca. Dar numai cand se simt reprezintati de aceste obiecte. Intervine si aspectul buget , unul dintre termenii cei mai des folositi in proiecte. Si cum ceasul de mana sau bicicleta in variante personalizate ar putea fi cadouri de companie foarte bine primite, dar nu se pot incadra intr-un buget de maxim 5-10 eur...

Ce alt obiect zilnic ne poate tine captivi intr-o imagine de buna voie. Cat timp va trece pana se va renunta la hartie ? Mult. Foarte mult.Citim deja opinii avizate despre cum scrisul pe taste nu ne ajuta foarte mult in procese creative.Si nici in organizare.

Daca brandul pentru care lucrezi are nevoie sa se prezinte clar si semnificativ, aici poate incepe finalul notebook-urilor plictisitoare.

Cu experienta pe care o avem si toate datele pe care le acumulam permanent, putem sa croim impreuna, pornind de la o baza mare de lucrari deja realizate si multe mostre noi , the » ICON NOTEBOOK « pentru anul 2018.

Cecilia Minculescu

 

 

Posted in Blog

Print